29 juli 2010

Till helgen är det bröllop i Movattnet. Oscars kusin ska gifta sig. Det ska bli riktigt kul! Men innan dess ska vi ha en tjejkväll hos Pernilla. Dessutom ska jag och mamma trixa lite med en klänning som jag kanske ska ha på bröllopet. Spänannde och se om det blir så lyckat som jag tänkt mig.

Innan i veckan har jag och Oscar ätit gillat hemma hos Camilla och Hampus tillsammans med Pernilla, en riktigt trevlig och underhållande kväll! Jag ser fram emot en repris inom en snar framtid!


22:07 Klänningen blev jätte bra! Det kluriga är bara vilken jag ska ta på lördag. Jag väljer mellan två stycken. Bröllopsfesten är hemma på brudparets loge vilket gör att den finare känns lite för fin. Den är är liksom lite glansig och sidenaktig. Samtidigt som bröllop ska vara fint. Det är riktigt svårt! Över- eller underklädd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0