20 juni 2010

Imorgon börjar jag min tredje vecka på Swedbank. Tiden bara flyger förbi! Till helgen är det midsommar. Vi ska upp till Movattnet med Oscars familj på släktträff. Gissar på minst 30 stycken? Det kommer bli hur kul som helst, och som det ser ut nu så är vädret med oss också. Det betyder kortvecka på banken. Fredag har vi stängt och på torsdag stänger vi tidigare. Skönt med lite ledighet, även om det är hur kul som helst att jobba. 

Jag är klar med mina två inlärningsveckor, så nu förväntas det att jag ska kunna vara självgående. Det känns faktiskt bra, jag hade lite timmar själv förra veckan med. Och jag lär ju mig mest när jag får ha egna kunder. Lite utbildning kvar dock. Jag har gjort provet för rådgivningscertifikatet men några försäkringsprov ska jag också göra.

I fredags var jag ut med gamla ICA gänget, lika kul som alltid! Och med tanke på hur tidigt på sommaren vi lyckades planera in betyder ju att vi kommer göra om det fler gånger i sommar. Tack till Anders som skjutsade hem mig sen :) Igår hade vi gäster och jätte trevligt! Idag har hela familjen varit seg och haft en slapp dag. Oscar har jobbat.

Och grattis till min bästa vän Anders som blivit morbror, och grattis Stina och Jonas till er lilla dotter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0