7 juni 2010

Första dagen på Swedbank idag!

Jag har tagit in så mycket information i mitt huvud idag så det känns som om det snart ska sprängas. Eller att jag ska ramla ihop av utmattning typ. Men kul är det! Och det kommer säkert bara bli roligare. En massa utbildningar som ska göras och bockas av. Samtidigt som jag har en egen handledare som jag kan sitta med när jag känner för det. Så jag varvar utbildning och "praktik". På onsdag bär det av till Umeå för regionssamling.

Det finns hur mycket som helst att lära, och jag kan inte ens en halv procent än. Men det ska gå!

Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen!

Kommentarer
Postat av: EwaKarin

Roligt att det känns bra,ha det bra i Umeå! Du får komma och äta med oss ngn. dag när allt har lugnat ner sig lite. Kram!

2010-06-08 @ 21:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0