1 december 2011

Glöggkvällen igår var riktigt lyckad. 10 personer allt som allt. Lussebullarna och glöggen var uppskattade. Jag fick två blommor. En fin hyacint i kruka av Sahar och en liten julstjärna av Mimmi. Tack! Dock blev det inga bilder. Caroline åt middag här innan och stannade på kvällen. Så himla roligt att träffa henne. Vi bor nästan grannar, men ses trots det bara en gång i månaden.

Idag hade jag skola på förmiddagen. På eftermiddagen var jag, Hanna och Mimmi på Gränby Centrum och kikade på kläder och skor. Hittade ett par vinterskor som jag funderar på att köpa. Men när jag väl bestämt mig så lär de vara slut..



När jag kikade på deras hemsida hittade jag dessa också:



Klurigt!

Imorgon är det dags för bröllopstårta nummer två! Äntligen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

de nedersta var bäst.vad kostar dom?

pappa

2011-12-03 @ 20:04:21
Postat av: Sofia Bergman

Vad bra! Jag har redan köpt dem.

2011-12-03 @ 20:12:00
URL: http://sofiabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0