18 december 2011

Julbordet hos Hanna och Herman igår var jätte gott. Alla hade verkligen tagit med sig det bästa från sitt eget julbord! Och Hanna hade bakat såå gott bröd. Men då tog det två dagar att göra med! Jag, Hanna och Mimmi passade på att ha en liten tomtestund. Eller jag fick både julklapp och försenad födelsedagspresent. Massor av krämer, shampoo, balsam och liknande från Body Shop. Tack tjejer! Och jag fyllde på Hannas adventskalender som egentligen tog slut igår. Tack alla inblandade för igår!


Finaste värdinnan.


Och värdinnans fästman.


Julklappsöppning.


Vi skulle agera fångar.. Jag vet inte om vi lyckades? Glada fångar i så fall.






Oscar och Jonas.


Vi allihopa! Proppmätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0