3 december 2011

Myskvällen hos Hanna var super trevlig. Och bröllopstårtan var väldigt god. Den kommer snart få ett alldeles eget inlägg, jag väntar bara på bilder från Hanna. Men det kan nog ta ett tag, för jag tror vi alla är rätt mör idag..
Mitt i allt vårt roliga, när vi insåg att Sahars sista buss snart skulle gå, fick jag en smart idé - tyckte jag då. Jag skrev en lapp "Snälla, låt oss få sovmorgon imorgon, lördag. //Sofia & Oscar" och lämnade i vår pianospelande grannes brevlåda si så där tre på natten. Kvart över tolv ansåg han att vår sovmorgon var över...
Tack för en super trevlig kväll tjejer!

Idag har jag kollat in reprisen av Idol, sett de svenska skidskyttedamerna missa pallplatser, dammsugit, handlat mat och lagat middag. Lördagskvällen består av tvätt för min del och plugg för Oscars del.

Kommentarer
Postat av: Sahar

haha, så du var också på bushumör! Hoppas inte Herman är sur på oss, för hur många gånger besökte vi inte honom när han försökte sova?

2011-12-03 @ 22:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0