20 januari 2011

Lite tomt är det allt efter att svärföräldrarna åkte i måndags. Och vi har inte riktigt kommit in i rutinen att laga middag igen då vi först var hemma under jullovet och sedan blev bortskämda här i Uppsala med middag på bordet i mer än en vecka.

Idag har jag pluggat med Hanna hela dagen. Och vi tog oss nästan igenom fem av sex kapitel vilket vi är nöjda med. Imorgon tar vi resten. På kvällen ska jag ut och äta middag med Hanna, Mimmi och Sahar. Sen blir det nog lite sällskapsspel hemma hos Sahar. Passar bra att CSN kommer imorgon ;)

Flygbiljetten är ombokad. Så nu kommer jag hem redan på onsdagkväll! Fick mig en långhelg ändå. Tack pappa :)

Nu ska vi göra klart vår kycklingsallad bara Oscar kan komma hem med kycklingen någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0