10 november 2011

Igår jobbade jag, idag pluggar jag hela dagen. Ikväll ska jag se Robinsonfinal med Mimmi.

Kursen jag läser just nu är Beskattningsrätt. Hittills ganska intressant. Jag har precis lärt mig att jag får göra avdrag med 12 500 kronor varje år för att jobbet hemma i Övik ses på tillfälligt jobb då jag är skriven i Uppsala. Så nu ska jag och Oscar begära omprövning av årets deklaration. Spännande och se om det lyckas! Min lärare påstod det, enligt ett känt rättsfall som blivit praxis. Och jag kunde lära min pappa att han kan dra av parkeringsavgifterna som de har på sjukhuset. Nyttig och lärorik kurs precis som den förra kursen.

Nu ska jag byta om från pyjamas och äta lite lunch. Tre timmar föreläsning i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0