4 oktober 2011

Helgen i Övik har varit lugn och skön! I söndags var jag och min lillebror tillsammans med min morbror på relaxen på badet. Det var jätte härligt och avkopplande. Mest speciell var nog saltvattenbassängen där man kunde ligga och flyta helt utan ansträngning. Det är synd att man inte unnar sig detta oftare!

Resan hem bestod dock av en del spänning. Planet mot Övik från Arlanda hann bara lyfta och vara i luften några minuter innan ena motorn blev för varm och piloten tvingades stänga av den. Vi vände om mot Arlanda och nödlandade. Tre brandbilar mötte upp planet på landningsbanan. Allt gick dock bra och vi blev ombokade på planet mot Umeå en timme senare. Och två biobiljetter kommer jag att få som plåster på såren!

I helgen kommer Mattias, det ser vi fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0