6 februari 2012

Helgen har varit underbar! Tack mamma, pappa och Johan! I fredags firade vi som sagt pappa och även Johan. I lördags kikade vi in Gustavianium med bland annat Anatomiska Teatern. Efter det åt vi god lunch på Magnussons och sen lämnade mamma och jag Oscar och pappa för att strosa runt på stan en sväng. Både mamma, Johan och jag fick oss lite kläder. Efter det gick vi på bio och såg Järnladyn. Inte en sådan bra film. De fokuserade mer på Margaret Thatcher som gammal och dement än vad hon faktiskt åstadkom på 80-talet. På kvällen åt vi alla middag på Domtrappkällaren. Jättegod mat, renfilé! Igår gick mamma, pappa och jag ned till stan en sväng. Drack te och åt semlor. Pojkarna lämnade vi hemma för att plugga. Imorse åkte de hem och nu är det dags att återuppta pluggandet.

Kommentarer
Postat av: Sahar

Låter som ni haft en bra helg! Te och semla ser jag också fram emot snart:)

2012-02-06 @ 21:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0