15 juli 2012

Så var ännu en underbar helg slut! I fredags bjöd Fredrik in till inflyttningsfest, så jag och Oscar hängde där ett tag innan Oscar skjutsade mig till Zabina och resten av tjejerna som kom på besök i helgen. Oscar åkte tillbaka till inflyttningfesten och jag myste med tjejerna på en mysig och varm altan med tända ljus fram till halv tre på natten. På lördagen var det äntligen dop, Oscars kusinbarn Emelie fick sitt namn. Bilder därifrån kommer senare, jag fotograferade hela dopet med Oscars kusins kamera och får inte bilderna förrän till helgen. De enda bilderna jag har är dessa tre.
 
 
 
Vi och Oscars mamma & pappa.
 
Lilla söta Emelie som senare somnade i min famn.
 
Och efter att ha fotat med en systemkamera hela dagen är jag nu själv väldigt sugen på att köpa en! Det blev så fina och skarpa bilder.
 
Igårkväll åt jag och tjejerna middag på Public. Mums! Sen mötte vi upp Oscar för förfest och lite senare utgång.
 
Caroline & Alexandra.
 
Zabina, jag och Sofie.
 
Sofie, som sedan ett år jobbar som sjuksköterska.
 
Caroline som flyttat till vägs ände, Sveg, och jobbar som sjukgymnast.
 
På Harrys, Alexandra och Caroline.
 
Jag och Sofie med en kär gammal gymnasiekompis Mikael till hälften i bild.
 
Tack till er tjejer för en jättebra helg! Det borde inte behöva gå två och ett halv år till nästa gång..
 
Idag sov vi länge, pallrade oss ner till soffan med täckena och såg på "Goodmorning Vietnam". Trötta och sega begav vi oss sedan till Pernilla & Daniel som bjöd på grillkväll. Tack!
 
Efter en intensiv helg är det dags för ännu en arbetsvecka. På fredag efter jobbet åker vi till fjälls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0