6 juni 2012

Hemma efter jättetrevliga dagar i Norrtälje! Tack Mimmi och Hanna! I eftermiddag ska jag träffa Sahar för lite avslutningsfika och ikväll är jag och tvättstugan vänner. Oscar pluggar för fullt, på lördag är det över för hans del.

Här kommer lite bilder från Carolines examenscermoni i Universitetsaulan och från mina dagar i Norrtälje.

Carolines examen:


Caroline får sitt examensbevis.


Alla nyutexaminerade sjukgymnaster.


Glad och lycklig Caroline.


Alla var så fina och sommarklädda.


Grattis Caroline!


Norrtälje:


Vi åkte ut till Grisslehamn på förmiddagen. Som jag saknat havet!


Vi tre.


Jag & Hanna.


På hemvägen stannade vi till vid ett gårdsmejeri där de gjorde sin egen glass.


Norrtälje.


På kvällen åt vi jättegod födelsedagsmiddag, för Mimmi fyllde nämligen 24 år.


Grattis Mimmi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0