26 maj 2012

Vi klarade domedagen ganska smärtfritt. En del saker att ändra, men inga stora saker. Så torsdagen och fredagen spenderades inne på skolan där vi slapp se det fina och varma vädret för att inte bli allt för nedstämda. Idag på förmiddagen känner vi oss väldigt nöjda med de justeringar vi gjort. Imorgon ska vi läsa igenom det en sista gång och se så allt ser bra ut. Sen är det bara inlämningen kvar. Härligt, som vi längtat efter denna stund!

När Hanna och jag pluggat klart idag tog vi med oss Mimmi på en promenad i det fina vädret. Sen handlade vi ingredienser till en god sallad som vi åt på balkongen. Ikväll ska vi till Sahar för Eurovisionkväll. Vi ska äta middag tillsammans och jag har lovat att bjuda på älgstek. Så den ska jag fixa till nu.

Till veckan jobbar jag hela veckan och på måndag ska vi hem till Hanna för avslutningsfika. Snart, snart är det sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0