12 november 2013

Hade en härlig helg hemma i Övik. Oscar mötte mig på flygplatsen på fredag eftermiddag och sen åkte vi in till stan en sväng, fikade och handlade farsdagspresent. Resten av helgen bestod av bastande, firande av mormor som fyllde 80 år, farsdagsfirande och en sväng till Pernilla och Daniel.
 
 
Mimmi och Jonas hämtade mig på Arlanda på söndagskvällen, vilket var otroligt snällt! Tack igen! Så nu är jag tillbaka i Uppsala, här är det ensamt och grått. Lite ljusglimtar i vardagen finns det dock. Igår bjöd Mimmi och Jonas på middag, idag ska jag på simskola med Oscars kusinbarn, imorgonkväll är det AW med banken och på torsdag är det äntligen dags att träffa alla tjejer igen! Och än så länge känns uppsatsen rolig och det känns som det går bra. Nästa vecka är det dags för intervjuer!
 
Fem och en halv vecka kvar till jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0